Grant McCrea: Halott pénz


Az volt a nagy szerencséje a könyvnek (és nekem is), hogy már a második oldalon magával ragadott.:) Pedig nagyon nagy mínuszból indult, ugyanis úgy van szerkesztve, hogy nincsenek gondolatjelek a párbeszédeknél. Hihetetlenül zavaró és bosszantó volt az elején!!!! Végül megszoktam, mert a könyv zseniális! Mármint szerintem. Jogi krimi, a kedvencem!:-)
Egy lecsúszófélben levő alkoholista ügyvéd a főszereplő, akire a főnőke utolsó esélyként rábízza egy fiatal srác védelmét, akit gyilkossággal vádolnak. A bizonyítékok abszolút a srác bűnösségére utalnak és ügyvédünk is érzi hogy azért ő kapta az ügyet, mert biztos elbaltázza és a srác börtönbe kerül, ahogyan azt a dúsgazdag apucikája (aki fizeti az ügyvédet is) szeretné. Őt pedig nyugodt szívvel kirúghatják. Így hát még egyszer utoljára megpróbálja összekapni magát, hogy csak azért se! Egyetlen nagy szenvedélye van egyébként és ez a póker! Ebben nagyon jó! Végül úgy kezeli az egész ügyet is, mintha pókerezne.
Az író egyébként maga is jogász és szerintem profi pókeres lehet, mert nagyon lebilincselően ír erről a játékról. Soha nem izgatott eddig a póker, de a könyv végére kedvet kaptam hozzá!:)

0 Response to "Grant McCrea: Halott pénz"

Megjegyzés küldése