Rosamunde Pilcher: Otthon


Nagyon régóta szemeztem már ezzel a könyvvel, de sokáig nem mertem belevágni, mert tudom, hogy a II. világháború idejében is játszódik. A szomorú könyvektől pedig félek. Viszont a hatalmas Pilcher rajongásom végül győzedelmeskedett és pár nap alatt letudtam a 2 kötetes regényt! Hihetetlenül jó!!!!
Természetesen bejött, amitől féltem és a második könyv olvasása közben sokszor volt sírhatnékom a szülések után keletkezett túlérzékenységemnek köszönhetően. Viszont igyekeztem nem annyira belegondolni és gyorsan továbbolvasni. Ez bejött, de ha valaki szeret jókat szomorkodni, akkor hajrá, lehet sírni rendesen.
Az első kötet során pedig olyan összeesküvéselméletet fedeztem fel, ami már engem is meghökkentett.:) Tehát adva van egy fiatal, anyukájától/családjától elszakított lány, aki új iskolába kerül. Adott ugyanekkor egy gazdag, és vidám család, sok testvér, fényűzés, csillogás, mindenki gyönyörű és a lányt egyszerűen vonza ez a család. Meg is ismerkedik velük, ugyanis az egyik lányuk a legjobb barátnője lesz, a fiúkba pedig beleszeret. A fiú neve: Edward! 
Khm...beugrott valami?;-) Azért gondolom, hogy mégsem totál lenyúlás, mert akkor csak nem Edvard lenne a srác neve a Twilightban is, de ettől függetlenül folyamatosan bennem van, hogy ez simán lehetett egy tudatalatti ihletforrás.:)

0 Response to "Rosamunde Pilcher: Otthon"

Megjegyzés küldése