Nalini Singh: Angyali vadász 1-2


A vámpíros-vérfarkasos szekcióban már elég jól kiműveltem magam, de angyalokhoz mindeddig nem volt szerencsém. Amilgade blogjában figyeltem fel erre a sorozatra és rögtön fel is jegyeztem magamnak mint elolvasandót.  Nem bántam meg!:) Bevallom nekem eddig a vámpírok voltak a minden és sem az Anita Blake sorozatban sem a Twilightban nem sikerült a vérfarkasoknak levenniük a lábamról (na jó, ha Jacobhoz nem azt a színészt rendelték volna és olvasás közben kialakíthattam volna magamnak egy más külsőt hozzá, akkor meginogtam volna), na de mindez csak azért lehetett, mert nem találkoztam még angyallal!:)  Igaz ugyan, hogy az általam hőn szeretett vámpírokból sugárzik a lovagiasság, az elegancia és a könnyedség, na de az angyalok ...! Ők a nyers erőt sugározzák és hát ennél lássuk be nem sok férfiasabb dolog van.  Bár sokkal jobban is ki lehetett volna dolgozni a szereplőket és nívósabb szövege is lehetne, de azért B kategóriás vonalon remek kis könyv.  Mondjuk ha egyes szám első szeméklyben íródott volna,  jóval szórakoztatóbb lenne, mert akkor a laza, vagány főhősnő vonal igazán érvényesülhetne és végülis ő vitte el a történetet. Na de nem reklamálok.;-)

B kategória nálam azt jelenti, hogy könyvtárból midenképpem megszerezni. Így nagyon örültem, hogy a 2. részt pont bent is találtam a könyvtárban és gyakorlatilag egy nap és egy éjszaka alatt ki is végeztem.


Azon egyébként kicsit ledöbbentem, hogy az Egmont kiadó adta ki, mert tőlük eddig Micimackóhoz és Thomas a gőzmozdonyhoz voltam szokva. Itt pedig rendesen megy a szex, amit egyébként a könyv hátsó borítóján fel is tűntetnek. Szóval semmi baj  a kiadóval, csak olyan furcsa volt picit, de azért örülök, hogy most már az anyukákra is gondolnak!;-)

0 Response to "Nalini Singh: Angyali vadász 1-2"

Megjegyzés küldése