Richelle Mead: Örök kötelék


Ez a Vámpírakadémia sorozat ötödik, utolsó előtti kötete. Saját példány, ezért a pozitív előítéletem már megvolt rögtön az első oldalnál. Hát többször majdnem elvesztettem. Ugyanis egy is egy vámpíros azaz strigás-mórás (rossz vámípr - csúnya vámpír) könyv, de ami megfogott benne annó, az a hatlamas szerelem leírása. Sikerült valahogyan megfognia a 2.-3. kötetben annyira, hogy azóta is drukkolok nekik. Ebben a részben pedig hiába szorítottam, vártam a nagy love-ra, csak nem jött. Viszont úgy érzem, hogy amelyik szerelem öt kötet alatt nem tud beteljesedni, annak már minek. Azaz én minek pazaroljak rájuk több időt. A rétestészta semmilyen formában nem az esetem. Szóval az utolsó 20 -30 oldalnál már éppen leírtam a történetet, amikor jött valami kis szikra újra és igen ez a zsenilatás, hogy meg fogom venni az utolsó részt is! Ugyanis már megint úgy zárult, ahogyan a jobbfajta sorozatok évadai szoktak: egy felütéssel, amit minden könyvében megcsavar azzal (vagy csak az utolsó kettőben jött rá erre), hogy ezek szomorú, feszültséggel teli események legyenek. Szóval megint bizakodóan várom, hogy végre eljussunk a beteljesülésig. Aztán persze az esküvő utáni részt már úgyis mindenki tudja.;-)  

0 Response to "Richelle Mead: Örök kötelék"

Megjegyzés küldése